Oakley přichází s remakem hitu Boba Marleyho "One Love" se zpěvačkou Celeste

Společnost Oakley, americký výrobce sportovních a stylových brýlí, vydává remake ikonické hymny "One Love" Boba Marleyho. Píseň je součástí kampaně nazvané For the Love of Sport. Hit oslavující sport má lidem dodat naději a optimismus v současných časech nejistoty. Na nových verších se kromě britsko-jamajské zpěvačky a skladatelky Celeste podíleli také atleti značky Oakley. Nová interpretace přetváří původní klasiku v milostný příběh, dokreslený videoklipem mapujícím individuální cestu několika sportovních nadšenců. Jedná se o dynamickou přehlídku vášně a odhodlání, které se ke sportu pojí.

Kampaň For the Love of Sport je oslavou jedné z nejvíce univerzálních vášní – sportovního zápalu. Při její tvorbě vyzpovídalo Oakley síť sportovců, kteří promluvili o své osobní cestě, vrcholech i frustracích. Jejich výpovědi poté spojoval fakt, že právě sportovní vášeň byla tím, co je i v době největší krize motivovalo posouvat hranice a překonávat překážky.

„Sport má sílu vyvolávat emoce, ať už účastnické nebo divácké. Sdílením toho, co nás pohání, té lásky ke sportu, bychom v této nejisté době rádi podpořili a povzbudili celou komunitu sportovců i fanoušků,“ uvedl ke kampani Ben Goss, marketingový ředitel značky Oakley.

Píseň One Love Boba Marleyho vyzývá k jednotě od roku 1965. Remake je současně poctou jejímu autorovi, který by v letošním roce oslavil 75. narozeniny.

„Sport, konkrétně fotbal, byl po hudbě tátovou druhou životní láskou,“ vysvětluje zpěvákův syn Ziggy Marley. A dodává:
„Svět lásku právě teď potřebuje a my jsme nadšení, že můžeme s Oakley spolupracovat na této úžasné interpretaci One Love. V době, kdy je to nejvíce potřeba, tak píseň nabývá nový smysl pro další generaci posluchačů.“

Upozornění na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments